مشاغل اینترنتی

راه های کسب درآمد از اینترنت

مشاغل اینترنتی

راه های کسب درآمد از اینترنت

پدیده ای به نام شغل اینترنتی

شغل اینترنتی

امروزه شغل های اینترنتی که به صورت دورکاری  و در منزل انجام میشود جایگاه ویژه ای نزد جوانان مخصوصا  دانشجویانی که وقت کافی برای یک کار پاره وقت یا تمام وقت را ندارند  و یا کارمند هایی که نیاز به در آمد بیشتر در ساعات بیکاری بعد از ظهرشان دارند  پیدا کرده است.

در این مقاله می خواهیم  چند شغل  اینترنتی که میتوانید در خانه داشته باشید  و در آمد های نسبتا خوبی نیز کسب کنید را به شما معرفی کنیم.

۱-مشاور سئو

مشاور سئو

مشاور سئو

آیا میدانید که مهارت های جستجو با موتور های جستجوگر مانند گوگل آنالیز چیست؟

صاحبان بسیاری از مشاغل و شرکت های کوچک هنوز متوجه نشدند که بهینه سازی موتور های جستجو گر (با اختصار “سئو” می نامیم) چه تاثیر بزرگی میتواند در کسب و کارشان داشته باشد.

آموزش سئو کردن سایت به صاحبان این کسب و کار ها میتواند به منظور افزایش رتبه سئو سایت یکی از مشاغل اینترنتی و دورکاری است که میتواند در خانه انجام شود.

با استفاده از دانش و مهارت خود در این زمینه به آنها آموزش دهید، که چگونه با استفاده از کلمات کلیدی و ساختار محتوای صحیح ترافیک سایت خود را بیشتر کنند.

و در نتیجه در معرفی کسب و کار خود موفق تر عمل کنند. بدین ترتیب شما از این شغل اینترنتی نیز میتوانید در آمد بیشتری داشته باشید.

۲-مربی گری بیزنسی!

مربی گری بیزنسی

مربی گری بیزنسی

شاید در ابتدا نام این شغل که به نوعی یک شغل جالب و کاملا جدید است برای شما عجیب به نظر میرسد.
اگر تجربه و دانش زیادی در زمینه بیزنس و تجارت دارید.

چرا یک کسب و کار را ایجاد نمی کنید که به دیگر کار آفرینان مشتاق برای رسیدن به موفقیت کمک کند؟

شما میتوانید با استفاده از مهارت هایتان در این زمینه به صاحبان تجارت های جدید برای یک شروع خوب و یا به کار آفرینان با تجربه برای حفظ روند خوبشان کمک کنید.

همچنان شما میتوانید مقالاتی با استفاده از تحربیان و دانش خود در این زمینه در پلتفرم هایی مانند (linkedln) بنویسید.

۳-خرده فروشی تخصصی

خرده فروشی تخصصی

در دنیای آنلاین دهکده جهانی مخاطب برای همه چیز وجود دارد حال میخواهد آن چیز یک ترالی حمل مبلمان باشد و یا یک غذای سگ که به صورت ارگانیک تهیه شده است.

همه ی چیزی که شما نیاز دارید یک سرویس میزبانی وب با ویژگی سبد خرید(به بیان دیگر یک فروشگاه اینترنتی) و یا یک نرم افزار با نماد الکترونیک خواهد بود.

و به هیچ وجه نیاز به حضور فیزیکی شما نیست.

شما حتی میتوانید با فروشگاه ها قرار داد کنید تا در ازای دریافت سفارش سود دریافت کنید و به این ترتیب نیازی به انبار کردن اجناس ندارید.

۴-ادمین شبکه ها اجتماعی

ادمین شبکه های اجتماعی

ادمین شبکه های اجتماعی

شرکت های بزرگ معمولا توانایی استخدام یک کارمند که حساب های توییتر و فیسبوک و اینستاگرام و … را کنترل کند.

اما شرکت ها و کسب و کار های کوچک که توانایی مالی بالای ندارند معمولا نمیتوانند شخصی را به صورت تمام وقت استخدام کنند تا این کار ها را برایشان انجام دهند.

و از طرفی مجبور به بازاریابی رسانه ای برای معروف تر کردن نام و برند خودشان هستند.

پس چاره چیست؟

استخدام یک فرد که در خانه که بتواند این کار را برایشان انجام دهد.

چون صاحبان مشاغل معمولا به علت مشغله زیاد فرصت انجام مدیریت شبکه های اجتماعی را ندارند، پس اینکار را باید به یه شخص دیگر بسپارند.

شخصی که فرصت و حوصله لازم در کنار آشنایی با شبکه های اجتماعی را داشته باشد.

به عنوان یک ادمین و مشاور شما میتوانید به آنها کمک بکنید تا محتوای لازم را در صفحات اجتماعی خود قرار دهند و همزمان با افزایش فالوئر آنها در آمد آنها در نتیجه حقوق دریافتی شما نیز افزایش خواهد یافت.

۵- طراحی وب

طراحی وب

طراحی وب

خوبی کار طراحی وب در این است که این کار را می توان در هر نقطه ای از کره زمین فقط با داشتن اتصالی مطمئن به اینترنت، انجام داد.

هر استارت آپ و شغلی برای موفق شدن نیاز به یک سایت خوب دارد و از ویژگی های یک سایت خوب ظاهر منحصر بفرد و طراحی خوب قالب سایت است.

که میتواند تاثیر زیادی در بازدید سایت داشته باشد.

امروزه که سایت هایی که با طراحی خاص و منحصر بفرد بسیار کم است.

اغلب سایت ها از قالب ها تم های رایج در اینترنت و از پیش آماده شده استفاده میکنند و همین امر باعث میشود آینده ی خوبی را برای این شغل پیش بینی کرد.

اگر شما برنامه نویسی تحت وب (HTML) را می دانید و از ذهنی خلاق برای طراحی بهره مند هستید.

میتوانید با ایجاد یک سایت های جذاب برای گرفتن سفارشات برای خودتان طراحی کنید و در آن نمونه کار های خودتان را قرار دهید تا بدین ترتین صاحبان مشاغلی می می خواهند طراحی خود را به دیگران بسپارند .

به شما سفارش کار دهند. به این ترتیب شما صاحب یک شغل اینترنتی خانگی و البته پر درآمد خواهید شد.

اگر در امور خانواده دچار مشکلات حقوقی شده اید و دنبال یک وکیل خوب میگردید میتوانید به وب سایت دادپلاس مراجعه نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.