مشاغل اینترنتی

راه های کسب درآمد از اینترنت

مشاغل اینترنتی

راه های کسب درآمد از اینترنت

5 شغل اینترنتی در خانه که عالی و پولساز هستند

۱5 شغل اینترنتی در خانه که عالی و پولساز هستند. مشارکت در فروش:
اولین نوع شغل اینترنتی در خانه، شما می توانید با داشتن سایت یا وبلاگ و قرار دادن محتوای خوب داخل آن ترافیک زیادی را جذب کنید. سایت های بسیاری حاضرند تبلیغات محصولات خود را داخل سایت شما قرار دهند و در ازای فروش درصد قابل توجهی به شما پرداخت کنند.
هم اکنون افزونه های بسیاری برای این کار وجود دارند که به انجام این کار کمک زیادی کردند. با نصب این افزونه ها، هر بازدید کننده ای که از سایت شما به سایت فروشنده می رود رهگیری می شود و در صورت خرید به صورت اتوماتیک درصدی از فروش به حساب شما منظور می شود. میزان درصد از هر فروش معمولا توافقی بین سایت شما و سایت فروشنده خواهد بود.

چطور از این کار بیشتر سود کنید:
تمرکز روی 
نیچ های بازار برای مشارکت
انتخاب سایت های فروشنده خوب
ایجاد چندین سایت و راه اندازی سیستم مشارکت در فروش در همه آن ها

۲. تولید محتوا (بلاگ نویسی):
به راحتی می توانید از وقت خود کسب درآمد کنید. وب سایت های زیادی نیاز به نویسنده دارند تا در مورد کسب و کارشان یا محصولشان مقالاتی بنوسید و در وبلاگ یا سایت آن ها قرار دهد.
برای این کار یک سایت در مورد نویسندگی اینترنتی راه اندازی کنید و داخل آن محتوای عالی قرار دهید . روی آن تبلیغ کنید، به زودی بسیاری از وب سایت های نیازمند به محتوا، با شما تماس می گیرند و در خواست محتوا می کنند.
مراقب باشید وقتی تعداد مشتریان شما افزایش پیدا می کند از وب سایت خودتان غافل نشوید.

چطور از این کار بیشتر سود کنید:
تولید مقالات تخصصی که قیمت بیشتری دارند

عکاسی و محتوای گرافیکی
تولید اینفوگرافیک های ویژه

۳. مدیریت رسانه های اجتماعی:
سومین نوع شغل اینترنتی در خانه، هر چند الان تعداد زیادی برنامه برای این کار وجود دارد. اما این کار فقط انتشار یک پست در زمانی خاص نیست بلکه استراتژی تولید محتوا هم در این کار بسیار مهم است.
در صورت مدیریت درست این بخش، هم فروش ایجاد می شود هم رضایت مشتریان از مالک رسانه های اجتماعی رشد زیادی می کند.
اکثر کسب و کارها مشکل زمان دارند. آن ها امکان تولید محتوا و انتشار آن را ، همیشه ندارند. شما در خانه خودتان می توانید از زمان خود درآمد کسب کنید و زمانی که قبلا  پولی برای شما نداشت، حالا درآمد زا می شود. کافیست داخل سایت خود اطلاعات دقیقی از نحوه کار خود منتشر کنید و ترافیک را به سایت خود هدایت کنید.

چطور از این کار بیشتر سود کنید:
مشاوره و تحلیل شبکه های اجتماعی را هم انجام دهید.

فروش از طریق رسانه های اجتماعی را انجام دهید و درصدی را بگیرید.

۴. فروش محصول خودتان:
اگر می توانید محصولی داشته باشید مثلا محصولات دست ساز زینتی ، برای محصول خود یک سایت طراحی کنید و کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید. برای محصولات خود تبلیغات کنید و فروش داشته باشید.
برای بسیاری از کسب و کار ها نیازی به دفتر نیست و شما می توانید شغل اینترنتی در خانه داشته باشید.
ایده های مشاغل اینترنتی در خانه معمولا با بودجه کم می توانند راه اندازی شوند. فقط باید استراتژی داشته باشید که شما را از رقبا متمایز کند و نسبت به رقبا و فعالان حوزه کاری شما بتواند دلیل خوبی برای خرید به مشتری شما بدهد.

چطور از این کار بیشتر سود کنید:
روی رسانه های اجتماعی قوی کار کنید.

برندینگ عالی داشته باشید.
از همه روش های بازاریابی هم زمان و هم جهت استفاده کنید.

اگر در زمینه های حقوقی و کیفری دچار مشکل شده اید و به یک وکیل دادگستری نیاز دارید میتوانید به وب سایت دادپلاس مراجعه نمایید

شغل های اینترنتی معتبر در ایران

برای آشنایی با شغل های اینترنتی معتبر در ایران این مقاله را تا آخر بخوانید.  در این نوشته قصد داریم تا به شما راه خلق یک کسب و کار جدید را نشان دهیم. پس صبوری کرده و ادامه این نوشته را مطالعه کنید تا با شغل های اینترنتی معتبر در ایران آشنا شوید.

یک راه حل کارگشا
اینترنت یکی از راه حل های کارگشا برای حل کردن مشکل بیکاری و نارضایتی شغلی افراد است. اینترنت یکی از بسترهایی است که می تواند بسیار درآمد زا باشد. اگر افراد پیچ و خم های درآمدزایی به وسیله اینترنت را یاد بگیرند، به راحتی می توانند هزینه های زندگی خود را تأمین کنند. گام های کسب درآمد از طریق اینترنت پیچیده نیست؛ اما یادگیری آنها برای ایجاد شغلی مطمئن، لازم و ضروری است.

اخطار!
این روزها راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی تبدیل به شایع‌ترین روش برای کارآفرینی شده‌است و سودجویان بسیاری هستند که به شما وعده می دهند که به کمک اینترنت، در مدت کوتاهی می توانند شما را پولدار کنند. هوشیارانه عمل کنید و فریب این افراد را نخورید. بهتر است اصولی عمل کنید تا به شغل دلخواه خود برسید.

 

آیا راه اندازی یک شغل اینترنتی در ایران امکان پذیر است؟
بله. صدها نفر از افراد کشور خودمان در چند سال گذشته، توانسته اند کسب و کار اینترنتی خود را ایجاد کنند. این افراد با برنامه ریزی و پشتکار خود تاکنون میلیاردها تومان به دست آورده اند. خلق یک شغل اینترنتی ایرانی هم امکان پذیر است و هم سودمند.

 

آیا راه اندازی یک شغل اینترنتی کلاهبرداری است؟!
قطعاً خیر. البته شغل های اینترنتی دروغین وجود دارند؛ اما شما می توانید در مسیری مطمئن فعالیت کنید. بعضی از افراد به کسب درآمد از طریق اینترنت اعتماد نمی کنند.

دلیل این قضیه آن است که با ویژگی های یک شغل اینترنتی معتبر آشنا نیستند و هرگونه فعالیت تجاری از طریق اینترنتی را نوعی کلاهبرداری تلقی می کنند. حقیقت این است که برای راه اندازی یک شغل اینترنتی مطمئن، بدون سرمایه، ایرانی و بی دردسر باید از راهنمایی های یک مربی استفاده کرد. هرچه افراد بیشتر مقدمات ورود به دنیای تجارت الکترونیک را یاد بگیرند، می توانند سود بیشتری دریافت کنند.

 

اگر بدون آشنایی با اصول راه اندازی مشاغل اینترنتی معتبر در ایران شروع به کار کنید چه اتفاقی می افتد؟
کسانی که بدون گذراندن دوره یا آموزش های لازم وارد دنیای اینترنت شده اند شکست می خورند و اندک پس انداز خود را نیز از دست می دهند. برای این که به سرنوشت کاری این افراد دچار نشوید، بی گدار به آب نزنید!

مزیت شغل اینترنتی بر دیگر کسب و کارها چیست؟
حالا می خواهیم کمی بیشتر درباره مزیت های مشاغل اینترنتی با شما صحبت کنیم.

• مشاغل اینترنتی بدون سرمایه اولیه راه اندازی می شوند. از اولین مزیت هایی که کسب و کارهای اینترنتی دارند این است که بدون داشتن سرمایه های کلان می توانند شروع به کار کنند. راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی تقریباً رایگاناست؛ به همین دلیل جوانان ، دانشجویان، فارغ التحصیلان قادر هستند بدون دغدغه در یک شغل اینترنتی بدون سرمایه، مشغول به کار شوند.

• در مناطقی مانند نواحی دور افتاده، شهرستانها و روستاها نیز افرادی زندگی می کنند که به دنبال شغل هستند. بر خلاف شهرهای صنعتی، امکانات رفاهی و شغلی در چنین مناطقی وجود ندارد. دلبستگی به خانه و خانواده مانع از مهاجرت این افراد به شهرهای شلوغ صنعتی می شود. با کمک اینترنت، افراد جویای کار در مناطق محروم می توانند کار کنند و آوازه کسب و کار خود را به گوش تمام مردم ایران برسانند. متناسب با شرایط ایران، اقدام به راه اندازی یک شغل اینترنتی ایرانی کرد.

• بانوان و خانم های خانه دار به دنبال شغلی هستند که در منزل انجام دهند. شغل اینترنتی خانگی به خانم ها کمک می کنند که در خانه مشغول به کار شوند و علاوه بر انجام کارهای منزل، از راه اینترنت کسب درآمد کنند. البته شغل های اینترنتی فقط مختص به خانم ها نیست. آقایان هم می توانند با شغل های اینترنتی در خانه پول به دست بیاورند و هزینه و خستگی ناشی از رفت و آمد میان منزل و محل کار را حذف کنند.

• با راه اندازی شغل اینترنتی معتبر به درآمدی هنگفت و رضایت بخش خواهید رسید. اگر پشتکار و جدیت لازم را داشته باشید در عرض چند ماه می توانید به درآمد ایده آل خود برسید.

• بازار شغل های اینترنتی جدید و اشباع نشده است. به همین دلیل می توانید با خیال راحت فعالیت کنید و مشتری ها را به سمت خود بکشانید. علاوه بر بازار داخلی شما می توانید در بازارهای بین المللی نیز فعالیت کنید.

اگر به دنبال یک وکیل در مشهد میگردید میتوانید با مراجعه در وب سایت دادپلاس از وکلای باتجربه این موسسه استفاده کنید

پدیده ای به نام شغل اینترنتی

شغل اینترنتی

امروزه شغل های اینترنتی که به صورت دورکاری  و در منزل انجام میشود جایگاه ویژه ای نزد جوانان مخصوصا  دانشجویانی که وقت کافی برای یک کار پاره وقت یا تمام وقت را ندارند  و یا کارمند هایی که نیاز به در آمد بیشتر در ساعات بیکاری بعد از ظهرشان دارند  پیدا کرده است.

در این مقاله می خواهیم  چند شغل  اینترنتی که میتوانید در خانه داشته باشید  و در آمد های نسبتا خوبی نیز کسب کنید را به شما معرفی کنیم.

۱-مشاور سئو

مشاور سئو

مشاور سئو

آیا میدانید که مهارت های جستجو با موتور های جستجوگر مانند گوگل آنالیز چیست؟

صاحبان بسیاری از مشاغل و شرکت های کوچک هنوز متوجه نشدند که بهینه سازی موتور های جستجو گر (با اختصار “سئو” می نامیم) چه تاثیر بزرگی میتواند در کسب و کارشان داشته باشد.

آموزش سئو کردن سایت به صاحبان این کسب و کار ها میتواند به منظور افزایش رتبه سئو سایت یکی از مشاغل اینترنتی و دورکاری است که میتواند در خانه انجام شود.

با استفاده از دانش و مهارت خود در این زمینه به آنها آموزش دهید، که چگونه با استفاده از کلمات کلیدی و ساختار محتوای صحیح ترافیک سایت خود را بیشتر کنند.

و در نتیجه در معرفی کسب و کار خود موفق تر عمل کنند. بدین ترتیب شما از این شغل اینترنتی نیز میتوانید در آمد بیشتری داشته باشید.

۲-مربی گری بیزنسی!

مربی گری بیزنسی

مربی گری بیزنسی

شاید در ابتدا نام این شغل که به نوعی یک شغل جالب و کاملا جدید است برای شما عجیب به نظر میرسد.
اگر تجربه و دانش زیادی در زمینه بیزنس و تجارت دارید.

چرا یک کسب و کار را ایجاد نمی کنید که به دیگر کار آفرینان مشتاق برای رسیدن به موفقیت کمک کند؟

شما میتوانید با استفاده از مهارت هایتان در این زمینه به صاحبان تجارت های جدید برای یک شروع خوب و یا به کار آفرینان با تجربه برای حفظ روند خوبشان کمک کنید.

همچنان شما میتوانید مقالاتی با استفاده از تحربیان و دانش خود در این زمینه در پلتفرم هایی مانند (linkedln) بنویسید.

۳-خرده فروشی تخصصی

خرده فروشی تخصصی

در دنیای آنلاین دهکده جهانی مخاطب برای همه چیز وجود دارد حال میخواهد آن چیز یک ترالی حمل مبلمان باشد و یا یک غذای سگ که به صورت ارگانیک تهیه شده است.

همه ی چیزی که شما نیاز دارید یک سرویس میزبانی وب با ویژگی سبد خرید(به بیان دیگر یک فروشگاه اینترنتی) و یا یک نرم افزار با نماد الکترونیک خواهد بود.

و به هیچ وجه نیاز به حضور فیزیکی شما نیست.

شما حتی میتوانید با فروشگاه ها قرار داد کنید تا در ازای دریافت سفارش سود دریافت کنید و به این ترتیب نیازی به انبار کردن اجناس ندارید.

۴-ادمین شبکه ها اجتماعی

ادمین شبکه های اجتماعی

ادمین شبکه های اجتماعی

شرکت های بزرگ معمولا توانایی استخدام یک کارمند که حساب های توییتر و فیسبوک و اینستاگرام و … را کنترل کند.

اما شرکت ها و کسب و کار های کوچک که توانایی مالی بالای ندارند معمولا نمیتوانند شخصی را به صورت تمام وقت استخدام کنند تا این کار ها را برایشان انجام دهند.

و از طرفی مجبور به بازاریابی رسانه ای برای معروف تر کردن نام و برند خودشان هستند.

پس چاره چیست؟

استخدام یک فرد که در خانه که بتواند این کار را برایشان انجام دهد.

چون صاحبان مشاغل معمولا به علت مشغله زیاد فرصت انجام مدیریت شبکه های اجتماعی را ندارند، پس اینکار را باید به یه شخص دیگر بسپارند.

شخصی که فرصت و حوصله لازم در کنار آشنایی با شبکه های اجتماعی را داشته باشد.

به عنوان یک ادمین و مشاور شما میتوانید به آنها کمک بکنید تا محتوای لازم را در صفحات اجتماعی خود قرار دهند و همزمان با افزایش فالوئر آنها در آمد آنها در نتیجه حقوق دریافتی شما نیز افزایش خواهد یافت.

۵- طراحی وب

طراحی وب

طراحی وب

خوبی کار طراحی وب در این است که این کار را می توان در هر نقطه ای از کره زمین فقط با داشتن اتصالی مطمئن به اینترنت، انجام داد.

هر استارت آپ و شغلی برای موفق شدن نیاز به یک سایت خوب دارد و از ویژگی های یک سایت خوب ظاهر منحصر بفرد و طراحی خوب قالب سایت است.

که میتواند تاثیر زیادی در بازدید سایت داشته باشد.

امروزه که سایت هایی که با طراحی خاص و منحصر بفرد بسیار کم است.

اغلب سایت ها از قالب ها تم های رایج در اینترنت و از پیش آماده شده استفاده میکنند و همین امر باعث میشود آینده ی خوبی را برای این شغل پیش بینی کرد.

اگر شما برنامه نویسی تحت وب (HTML) را می دانید و از ذهنی خلاق برای طراحی بهره مند هستید.

میتوانید با ایجاد یک سایت های جذاب برای گرفتن سفارشات برای خودتان طراحی کنید و در آن نمونه کار های خودتان را قرار دهید تا بدین ترتین صاحبان مشاغلی می می خواهند طراحی خود را به دیگران بسپارند .

به شما سفارش کار دهند. به این ترتیب شما صاحب یک شغل اینترنتی خانگی و البته پر درآمد خواهید شد.

اگر در امور خانواده دچار مشکلات حقوقی شده اید و دنبال یک وکیل خوب میگردید میتوانید به وب سایت دادپلاس مراجعه نمایید

انواع مشاغل اینترنتی پول ساز و آسان در دنیا کدامند ؟

انواع مشاغل اینترنتی که بیشترین بازده و سود آور تر می باشند را معرفی و بررسی نماییم.

انواع مشاغل اینترنتی

مشاغل اینترنتی همانطور که از اسمشان پیداست، وابسته به شبکه اینترنت می باشند و همین موضوع سبب می شود که بسیاری از این شغل هارا بتوان حتی از راه دور کنترل و مدیریت نمود . این مشاغل از تولید محتوای سایت ها گرفته تا تبلیغات اینترنتی، همه و همه از طریق اینترنت مدیریت می گردند و به دلیل این که ساعات مشخصی برای کار کردن ندارند، معمولا باعث می شود، بعضا افرادی دارای چندینشغل اینترنتی با درآمد نسبتا خوبی باشند.

کلیک کنید و پول بگیرید

یکی از آسان ترین انواع مشاغل اینترنتی که حتی یک کودک ۱۰ ساله نیز قادر به انجام آن می باشد، این شغل است. افراد با ثبت نام در سایت هایی که مخصوص این امر ساخته شده اند، در ازای کلیک کردن روی تبلیغات و خواندن آن ها، پول دریافت می کنند. برای این امر کافیست در یکی از این سایت ها ثبت نام کنید و روز به روز تبلیغاتی که برای شما ارسال می شود را کلیک کرده و بخوانید. بعضا هستند کسانیکه با صرف روزانه ۳۰ دقیقه در این سایت ها، توانسته اند درآمدی ۱۰۰۰ دلاری داشته باشند.

 انواع مشاغل اینترنتی

وظایفی راانجام دهید و پول بگیرید

این شغل اینترنتی نیز دقیقا شبیه به شغل کلیک روی تبلیغات می باشد با این تفاوت که باید اعمال دیگری را انجام دهید. در این شغل از شما خواسته می شود که بصورت روزانه در یک سری سایت ها ثبت نام کنید، یا در برخی فروم ها نظر بدهید و یا حتی بازی کنید در ازای انجام این کار ها به شما پول پرداخت می شود.

 انواع مشاغل اینترنتی

کپچا تایپ کنید

اگر از کاربران اینترنت باشید، احتمالا برای شما هم پیش آمده که بعضا با سوالاتی مبنی بر وارد کردن یک متن تصویری، روبرو شده باشید. این متن های تصویری که معمولا حروف و شماره هایی بصورت درهم ریخته و نا مفهوم روی آن نقش بسته است، وظیفه تشخیص انسان از ربات های اینترنتی را برعهده دارند. به این عمل، کپچا گفته می شود. یکی از ساده ترین مشاغل اینترنتی تایپ متون نوشته شده بصورت کپچا می باشد که درازای تایپ ۴ تا ۱۰ کاراکتر از کدهای کپچا، به شما پول پرداخت می شود. با ثبت نام در این سایت ها و انجام روزانه ۴ ساعت فعالیت و کپچا نویسی می توانید درآمدی حدود ۴۰۰ دلار در ماه داشته باشید.

 انواع مشاغل اینترنتی

از یوتیوب پول در آورید

یکی از مشاغل پردرآمد اینترنتی، پول درآوردن از طریق یوتیوب می باشد. به این طریق که کافیست درpartner program یوتیوب ثبت نام کنید و سپس به سادگی با آپلود کردن ویدیو هایی که دیگران از آن لذت ببرند به درآمدی ماهانه ۵۰۰ دلار برسید. افراد بسیار زیادی هستند که از طریق آپلود ویدیو های فراوان در یوتیوب توانسته اند به درآمد هنگفتی دست پیدا کنند.

 انواع مشاغل اینترنتی

مشاغل اینترنتی گوگل را دنبال کنید

یکی از داغ ترین انواع مشاغل اینترنتی که این روزها درباره آن بحث می شود، مشاغلی است که گوگل آن را ایجاد کرده است. این سرویس با نام 

قابل دسترس است. تقریبا می توان گفت که از هر ۱۰۰ نفری که اقدام به کسب درآمد ازطریق اینترنت می نمایند، ۷۰ نفر از گوگل این کار را انجام می دهند. استفاده از سرویس ادسنس گوگل یکی از بهترین راه های کسب درآمد از اینترنت می باشد که پیشنهاد می کنیم حتما به آن نگاهی داشته باشید.

اگر در شبکه کامپیوتری خود از تجهیزات سیسکو استفاده میکنید برای تامین امینت تجهیزات سیسکو خود به وب سایت seosec مراجعه و به بخش اموزش امنیت سیسکو مراجعه نمایید

معرفی بهترین مشاغل اینترنتی پر درآمد


در این مقاله قصد داریم مشاغل اینترنتی پر درآمد ، که به راحتی می توانید از آن ها کسب درآمد نمایید را به شما معرفی کنیم. در صورتی که به فعالیت در فضای اینترنت علاقه دارید ، و می خواهید یکی از مشاغل اینترنتی پر درآمد را برای خود انتخاب نمایید ، این مقاله را از دست ندهید.

فعالیت های مربوط به نوشتن در اینترنت

فعالیت های مربوط به نوشتن در اینترنت

لازم است بدانید با توجه به اینکه درخواست های زیادی برای نویسنده در فضای اینترنت وجود دارد ، این شغل جزء مشاغل اینترنتی پر درآمد محسوب می شود. می توانید با انجام فعالیت های مرتبط با نویسندگی در اینترنت ، درآمد خوبی برای هر مقاله کسب کنید.
در صورتی که قصد داشته باشید مقاله های خود را به زبان انگلیسی بنویسید و به کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی بپردازید ، می توانید از وب سایت هایی نظیر Upwork, Indeed , Fiverrr استفاده نمایید و برای هر مقاله ای که تحویل بدهید ، مبلغی بین 5 تا 100 دلار در ابتدا بابت هر مقاله دریافت کنید.

کسب درآمد از طریق یوتیوب

کسب درآمد از طریق یوتیوب

شاید برای تان جالب باشد که بدانید ، یوتیوب به عنوان یکی از مشاغل اینترنتی پر درآمد محسوب می شود و به راحتی می توانید درآمد زیادی از طریق این وب سایت کسب کنید.

حتی یک فرد عادی نیز می تواند به کسب درآمد از یوتیوب بپردازد. لازم به ذکر است که برای این منظور تنها کافی است دو مرحله را پشت سر بگذارید. مرحله اول ثبت نام کردن در وب سایت یوتیوب ، و مرحله دوم اشتراک گذاری فیلم هایی که بقیه افراد به دیدن آنها علاقه داشته باشند.

جالب است بدانید در حال حاضر میلیون ها نفر در سراسر دنیا ، به وسیله یوتیوب به کسب درآمد مشغول هستند. برای کسب درآمد از طریق یوتیوب ، روش های دیگری نیز وجود دارد.

مشاغل اینترنتی پر درآمد گوگل

مشاغل اینترنتی پر درآمد گوگل

کمپانی گوگل ، مشاغل اینترنتی پر درآمد متنوعی را برای علاقه مندان ایجاد کرده است که یکی از روش های جذاب و پر طرفدار در اینترنت می باشد.یکی از سرویس های گوگل که برای کسب درآمد از اینترنت مناسب است ، سرویس گوگل ادسنس می باشد.

در واقع می توان گفت که سرویس گوگل ادسنس ، بهترین فرصت برای کسب در آمد از اینترنت می باشد. می توان اینگونه گفت که حدود 70 درصد از افرادی که مشاغل اینترنتی دارند ، از این روش استفاده می کنند. معمولاً کسانی که از این سرویس استفاده می کنند ، درآمد خوبی نصیبشان می شود.

کسب درآمد از طریق گوشی های هوشمند

کسب درآمد از طریق گوشی های هوشمند

یکی از بهترین روش ها برای کسب درآمد که جزء مشاغل اینترنتی پر درآمد محسوب می شود ، کسب درآمد از طریق گوشی های هوشمند می باشد و فرقی نمی کند سیستم عامل گوشی شما ios باشد یا اندروید. برای این منظور نرم افزار های زیادی وجود دارند که با انجام دادن یک کار معین ، به شما پول می دهند.

نظر سنجی های اینترنتی

نظر سنجی های اینترنتی

نظر سنجی های اینترنتی ، یکی دیگر از مشاغل اینترنتی پر درآمد به حساب می آید. در واقع بدون سرمایه گذاری و با اختصاص دادن دو تا سه ساعت ، در این نظر سنجی ها شرکت نمایید و درآمد خوبی از این طریق کسب کنید.

برای این منظور سایت های زیادی وجود دارند که به راحتی می توانید در آن ها ثبت نام کنید و اطلاعات شخصی خود را وارد نمایید و نظر سنجی هایی که از طریق ایمیل دریافت می کنید را پر کنید.می توانید با کلیک کردن روی یکی از نظر سنجی هایی که برای شما ارسال شده ، آن ها را پر کنید و به کسب درآمد بپردازید.

کسب درآمد از طریق فعالیت های کوچک

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه امنیت شبکه میتوانید میتوانید با مراجعه به وب سایت seosec  وبخش اموزش امنیت شبکه و هک از اطلاعات به روز این حوزه استفاده کنید